maanantai 28. lokakuuta 2013

Rv 35+0



Ciao
35 päivää enään laskettuun aikaan!! saa nähdä aikooko masuasukki olla vielä pitkään lasketunajan jälkeen masussa vai tahtooko tulla ajallaan pois?  Olen alkanut miettimään enemmän ja enemmän synnyttämistä, se kivun määrä sun muut siihen päälle. Kipua en ole  miettinyt niin paljoa ,koska se ei minua huoleta. Ainoastaan neulat ,epiduraali. Olen erittäin neulakammoinen, jos näenkin neulan jolla minua sörkitään alkaa sydän pumppaamaan tuhatta ja itku silmissä yritän kestää. En varmastikkaan ole ainoa,jonka tekee pahaa neulan nähdessään. Toinen asia on onko se tyttö joka maailmaan olisi tulossa? Ihmiset ovat olleet minulle,että vatsani on ihan poikavatsan muotoinen,mutta onhan tuokin yksilöllistä miten vatsa muovautuu. Ultrassa on sanottu,että tyttö tulee ja toki tahdon uskoa siihen. Olen ostellut kaikkea prinsessa vaatetusta, joten peukut pystyssä pidän että tyttö tulisi :)

Eli tosiaan minusta tulee yksinhuoltaja äiti,koska lapsen biologinen isä ei tahdo lapsen elämään osallistua. Harmillista sinäänsä,kun lapsi kasvaa ja alkaa kyselemään biologisesta isästään ja tahtoo tavata,mitä lapselle voi siinä vaiheessa sanoa? ''isäsi ei tahdo tavata meitä''*?... En ole hyvissä väleissä tulevan lapsen isän kanssa,mutta toivon että joku päivä hän ottaisi itseään niskasta kiinni ja tahtoisi tavata omaa lastansa. Hassua tässä on myös se,että herra ei ole kyennyt kertomaan omille vanhemmillensa tästä asiasta, olisihan isovanhemmat aina toivottuja.
En myöskään tällä hetkellä tahdo seurustella, koska keskityn itseeni ja vauvaan 100%.Koska olen juuri eronnut ja en millään mukavammalla tavalla. Jossain vaiheessa kun vauveli on isompi voin rueta miettimään seurustelu vaihtoehtoa jonkun kanssa mutta sillä asialla ei ole mikään kiire. Jos joku mukava löytyy ,niin sitten lyötyy:)

Onneksi minulla on ihana pperhe ympärillä,jotka jaksavat hössöttää ja auttaa minua. Tietenkin myös ystävät ovat ollut kallis aarre koko raskauden ajan,koska he ovat tukeneet minua ylä ja ala mäissä.

Tahtoisin kuulla muilta odottavilta äideiltä/yksinhuoltajat/synnyttäneet, että onko teillä ultrassa sanottu henkilö x:n tulevan mutta toinen tulikin ? 

7 kommenttia :

  1. Anonyymi10/28/2013

    Minulla oli n.viikolla 23 rakenneultra jossa kätilö kertoi masuasukin olevan tyttö. Paikkansa piti! ihana tyttö tulikin:)
    Eli kyllä uskon,että sinunkin kohdallasi tuo pitää paikkaansa, ei paniikkia :) t. Mira

    VastaaPoista
  2. Anonyymi10/29/2013

    kannattaa kammota synnytystä, tuut putoamaa penkiltä ku koet sen kivun ku et sitä lainkaan odota, kannattais valmistautua siihen paremmin.. Kannattaa valmistautua myös siihen et yht ei oo miesten silmissä kovinkaa suosittuja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kerroppas kuinka siihen voi valmistautua? Eihän siihen voi,koska en ole aikaisemmin synnyttänyt.
      Tiedän monia yh äitejä,jotka ovat löytäneet rakkaan rinnalle. Eikä minulla mikään kiire sen miehen suhteen ole. Edelleen, jos mukava löytyy, sitten löytyy:)

      Poista
  3. Anonyymi10/29/2013

    Voisitko tehdä postauksen lempi vaattesta jotka olet hankkinut lapsellesi? ja mitkä olet ajatellut pakata synnärille mukaan :)?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi10/30/2013

    Miksi pitäisi kammota synnytystä? Ei kaikkien synnytys ole niin kamalaa ja kukaan ei etukäteen siihen kipuun voi valmistautua.
    Ja kyllä ne miehet yh äideistäkin ovat kiinnostuneita.
    Kaunis äiti !:)

    VastaaPoista

Muistathan pitää kommenttisi asiallisena :)
Törkeyksiä ei julkaista blogiin