maanantai 20. tammikuuta 2014

Mitäs me







Hetki vierähtänyt kirjoittamisesta. Ei ole yksinkertaisesti aika riittänyt, kaiken askareen  keskellä varsinkin kun stressaan asioita, varsinkin ristiäisiä. Ei kai pitäisi? Mutta täälä jälleen.
Kuinka meillä menee?-  Hyvin! :)
Neiti kasvaa ja kasvaa liian kovaa vauhtia minun mielestäni! Neuvola käynnillä paino menee keskikäyrän mukaan ja painoa oli tuolloin lähelle 5kg. Neiti seuraa tarkasti, herttainen ja hymyilee jo. Ihanaa on hänen kanssaan touhuilla,varsinkin leikkiä vaikka ei varmaankaan siitä niin vielä ymmärrä ( kenties? )
Nyt meillä molemmilla on flunssaa ja kyllä harmittaa kun pikkuinen röhisee. Kuumetta ei onneksi ole ollut ja toivonkin, että ei neidille tulisi. Kävin siis apteekista hakemassa tarvikkeita neidin liman poistoon,että saa hengitettyä paremmin. Vaikka kuinka itseäni olen droppaillut vitamiineilla ja pukenut lämpimästi päälle niin silti sain flunssan, mutta ei mahda mitään. Joskus sekin on sairastettava.

Olen aivan fiiliksissä ollut äitini pt tiloista. Sain viimeviikolla, joka päivä itseni roudattua ja ''rääkätä'' itseäni pitkästä aikaa.
Haluan nimittäin tästä raskauden jälkeisestä löysästä ihosta pikku hiljaa eroon. Kiire ei ole, mutta kuntoa on taas kasvatettava 9kk:den odotusajan jälkeen.
Neidin kanssa käyn vaunulenkeillä melkeinpä päivittäin, joka on myös suurta plussaa. Hirmulla aina katson aamulla pakkasmittaria ja arvuuttelen paljonko sitä kolttua pitäisi päälle laittaa,kun ulos astuu. Mieluiten liikaa kuin liian vähän.
Ruokavaliooni olen tehnyt paljon muutoksia. Ei herkuttelua( tosin eilen kyllä tuli tanjan baby showereissa kakkupala ja mokkista otettua,oops) , yritän haukata jotakin 3h välein, mutta pieniä annoksia.
Ei todellakaan mitään raskasta tai rasvamömmöjä. Liialliset sokeri tuotteet hus ja makeutus ainetta korvikkeeksi. Olen jäänyt rahkaan ja marjoihin koukkuun. Joka aamu olen tehnyt aamiaiseksi itselleni smoothien marjoista ja rahkasta. Erittäin hyvää.
S kaupoista löysin pakaste hyllyköstä smoothie marjoja joita kokeilin. Kuvitelin että se koko pussi olisi täynnä niitä erilaisia marjoja ja hedelmiä, mutta sisältä löytyi neljä pussia jossa ei ollut kyllä paljoa mitään! Huoh, mitä rahan hukkaan heittoa.


Huomenna vietän ystäväni, Tanjan kanssa päivää. Minä kokki kolmonen valmistan meille Gurmeet ruuat!
Odotan aivan malttamattomana Tanjan lapsen syntymää! Semmonen pikkuruinen nyytti, joka saa minun tyttärestäni ystävän! Love , Love and Love 



1 kommentti :

Muistathan pitää kommenttisi asiallisena :)
Törkeyksiä ei julkaista blogiin