tiistai 6. toukokuuta 2014






 Ciao people
Meillä on ollut oiken touhukas ja eilinen. Juoksentelua virastoissa, jonka jälkeen ollaan nautittu Jeren ja Charlotan kanssa ajasta yhdessä. Käyn nykyään kaupungissa, harvemmin. Yleensä, jos on kaupungilla jotakin asiaa, sovin tapaamiset ja kaikki asiat kerralla, ettei tarvitsisi moneen otteeseen juosta edestakaisin.
Pakko kyllä jossain vaiheessa muuttaa takaisin kaupungin läheisyyteen, koska se on enemmän mun paikkani kun taas täälä kauempana kaikesta. Mutta onhan tässäkin paikassa hyvät puolensa.

Eilen kävimme kiinalaisessa syömässä, oon kyll jäänyt siihen paikkaan niin koukkuun,joten kerran tai vaikka pari otamme tavaksi ulkona syömisen. Jotakin vaihtelua tähän arkeen. Charlottakin jaksaa ja viihtyy kaupungilla erittäin hyvin. Neiti tahtoisi jo kovasti nostella itseään pois vaunuista, joten olen selkänojaa hieman korottanut hänelle. Neiti saa ensimmäisenä pultit siitä, jos hänen vaunujensa selkänoja makuuasennossa, joten teen sitten neidin olon mukavemmaksi, että näkee avaraa maailmaa.

Tein eilen nuo ihanat vaatelöydöt kaphallista, -50%, jokaisesta ostamastasi tuotteesta ja ihastuin noihin vaatteisiin. Valikoimassa ei ollut enään paljoakaan jäljellä joten oli pakko mennä penkomaan ,jos vaikka jotakin löytyisi ja niin löytyikin!  NewBabyn vaatteet ovat hinnakkaita ja yleensä en raaski ostaa niitä kun pari kappaletta ja harvoin. Nyt ostin, pikkasen enemmän kesää varten. Tuo Mekko jossa on punainen vyö oli ehdoton ykkönen. Classinen ja neitimäinen.

Mutta siis kerrassaan loistava päivä kaupungilla.





Oon jo pitkään halunnut vaihtelua mun hiuksilleni. Kyllästun jatkuvaan mustaan ja en malta mennä parturiin tai no oikeastaan en halua maksaa huimia summia tukastani. Joten päädyin sitten ostamaan värinpoiston ja punaisen värin. Olen jo pitkään halunnut punaista, mutta aina oon miettinyt,että sopiiko se mulle ja kuinka paljon mun hiukseni vaalennuksesta kärsii. No latvat kärsi tottakai, mutta muuten on eheät hiukset ja tnx god ei tippunut tucca päästä. Väri on epätasainen ja pitää värjätä vielä monesti. Mutta hymyssä suin ja oon tyytyväinen tulokseen,vaikka hommaa onkin vielä. 

Illasta Charlotta laitettiin nukkumaan, jonka jälkeen minä ja Jere Katsottiin Mies joka antoi elokuva, joka oli kyllä todella hyvä. Olin nähnyt tuon viikkoa aikaisemmin , mutta olin luvannut katsoa sen uudellee. Uudelleen katsomisen arvoinen oli. Parastahan koko hommassa oli se, että sain eilen uuden kulmasohvan ja siinä olikin sitten mukava nauttia ja katsoa elokuvaa.

Nyt sitten siivoten ja ootellen ruokaa, jota mies kokkailee touhukkaasti.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Muistathan pitää kommenttisi asiallisena :)
Törkeyksiä ei julkaista blogiin