torstai 18. joulukuuta 2014

Kohta se on täällä !




Tänään sitten päätettiin käydä asioilla kaupungissa.
Charlotan opittua muutama kuukausi
sitten kävelemään, hän ei enään malta istua paikoillaan vaunuissa. Koko ajan on oltava ison tytön roolissa ja saada itse kulkea omin jaloin. Charlotta hurmaa ihmisiä ja menee ilo mielin muita ihmisiä katsomaan.
Välillä saa neidin väkisin napata kiinni, kun jotain jännittävämpää löytyy.
Kauppoihin mennessä on tyttö köytettävä takaisin vaunuihin. Muuten neiti tepastelisi iloisesti hyllyjen välissä ja kaikki käden ulottuvilla olevatvtavarat olisivat käsissä tai lattialla.
Tälläisillä hetkillä äitinä hieman huvittaa, että neiti kantaa limupulloa tai jotakin isompaa mukanaan. Vähän liian innokas kauppa kaveri.

Käytiin myös kauppahallissa syömässä,josta on tullut meidän vakio paikkamme ruokaa hakiessamme.
Sielä on älyttömän hyvä kahvila, josta saa todella maukkaan salaatin omavalintaisesti. Maksan tuosta isosta salaatista vain 6,50 e,joka ei ole hinta eikä mikään.
Kävimme myös ihastelemassa joulukoristeita ja mietimme miten me täytämme joulupöytämme tänä vuonna.
Kyllä, minä olen vastussa tämän vuotisesta joulutarjoilusta.
Ideaa on mutta eri asia kuinka sen toteutan. Jaksanko tehdä laatikko ruuat itse, koska olen tottunut siihen, että kaikki tehdään alusta loppuun ruuan suhteen. Vai menenkö iisimmän tien kautta ja hankin laatikot ja kaikki pienet purtavat suoraan kylmä hyllyltä.
Emme mene vanhempieni luokse, viettämään joulua vaikka sielä olisi koko perhe koolla ja extraa. Vietämme kotosalla joulumme, oman pienen perheen kesken.
Joulupukkia kovasti olen toivonut tänne meillekkin jouluna, mutta saa nähdä pääseekö pukki perille asti.





Jouluun enään kuusi yötä. Mutta missä lumi ja ne isot kinokset. Ei taas yksi mustajoulu, kaipaan vähän eloa tämän vuoden jouluun.
mun joululahja ostokset ovat vielä erittäin kesken. Olen vaatetuksen jouluksi tilannut nettikaupoista suurempien valikoimien takia.
Jopa ystäville menevät lahjat olen mennyt jo ajoissa ostamaan, enkä taas viime tippaaan.
Rahaa on palanut siis menemään todella paljon jo ja vielä olisi saatava muutama lahja hankittua.
Lasten leluja olen käynyt katselemassa, mutta mitään en ole vielä päättänyt ostaa. Olen pyöristynyt lasten lelujen hinnoista mikä niissä loppujen lopuksi maksaa. Löysin meinaan ihanan lelukarhun ,joka ääntelee ja kun sitä ruokkii niin maiskuttelee.
Hintaa tuolla ruskealla lelukarhulla oli peräti 99e... hieman pyöritellen silmiä,ja miettien vastaavia tuote vaihtoehtoja.
Tällä hetkellä meidän neidillämme on in kaikki mikä soi tai palikat. 

Ja nyt tähän loppuun kevennys.  
Joulu on ihanin juhla vuodesta, jolloin panostetaan kaikkee. Ollaan perheen kesken,käydään haudoilla,jouluvalot kauneimmillaan...
Mutta siis mun korvista tulee joululaulut !! 😣
Menen kauppaan mitäs muuta kuin joululauluja. Menen seuraavaan kauppaan ja kuulen lisää joululauluja. Mur! ennen olen tykännyt joululualuista mut miks ei enään pure muhun.
Mulla on pari joululaulua, jotka pääsevät mun favorite listalle, mutta ähh ei ei eii. 
Laulan Charlotallekkin kotona tip tap laulua, josta se innostuu.
Sitten kun on se itse päivä jolloin saa lahjapaketit avata ja syödään vatsat täyteen kinkkua, kyllä silloin aijon oman maun mukaan joululauluja kuunnella spotifysta.
Mutta ei kiitos, ei ennen sitä. 😄






2 kommenttia :

  1. Anonyymi12/18/2014

    Oot kaunis<3
    Mistä yllä oleva harmaa paitasi ja huivi on ostettu?
    -mira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3
      Paita on H&M ja huivi Ginasta

      Poista

Muistathan pitää kommenttisi asiallisena :)
Törkeyksiä ei julkaista blogiin