maanantai 18. tammikuuta 2016

after a long time

Blogi on ollut tovin jo tauolla. Ihan syystä.
Syy siihen - monimutkainen.
En kuitenkaan tunne huonoa omatuntoa siitä , että olen pitänyt taukoa blogista , pitänyt sen loitolla elämästäni.
En voi kuitenkaan väkisin loihtia blogiin tekstiä , jos se ei luonnistu tai tunnu hyvältä juuri sillä hetkellä. Sillon näin vain tarpeelliseksi antaa ajan kulua ja yrittää uudelleen , kun se tunne taas palaa "nyt mä olen valmis" ..

Paljon on ehtinyt tapahtumaan meidän elämässä. Eniten tapahtumia äidin ja tyttären välisessä suhteessa. Mä nautin olla äiti ja saan olla äiti noin ihanalle lapselle , vaikka välillä kiukutellaan ja heitetään hanskoja tiskiin , silti niistä selvitään yhdessä. Charlotta on todella paljon kehittynyt ja mä en meinaa pysyä perässä , välillä vaan mietin , mihin tämä aika katoaa. Ihaninta on se , että mä saan nähdä 24/7 lapseni uudet kujeet, enkä missaa yhtäkään uutta juttua. Vaikka kaipaankin sosiaaliseen ympäristöön , kuten kouluun.

Tässä välissä on vietetty synttärit , joulu ja uusivuosi , loppuvuoden kohokohdat.
Kuitenkin kaikesta huolimatta , me voimme hyvin ja tästä on hyvä jatkaa.

Illat kaikille ! :)
P.s huomenna kirjoitan ison postauksen elämämme kohokohdasta.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Muistathan pitää kommenttisi asiallisena :)
Törkeyksiä ei julkaista blogiin