keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Happy Ending? Sorry We're not in Disney

Moikka kaikille!
Nyt olen päättänyt puhua asiasta, joka on mulle hieman vaikea vielä, jos joku tulee minulta siitä kysymään.
Olemme Jeren kanssa eronneet. Miksi? Milloin?...

Ensimmäistä kertaa olin tyytyväinen suhteeseen ja välitin jostakin. Ensimmäinen kerta kun ei nosteta nyrkkiä naista vastaan,haukuta toista päivästä toiseen.
Ensimmäinen kerta kun olen suhteessa, jossa olen tasavertainen toisen kanssa ja saan välitystä toiselta osapuolelta.
Suhteessamme oli väärinymmärryksiä ja luoton puute.
Kerroin Jerelle avoimesti asioita, joita ei tarvinnut edes salailla. Mutta siltikin ihmiset tahtoivat tehdä salapoliisin työtä ja tulivat väittämään asioita, jotka eivät edes pitäneet paikkaansa.
Jaksoin aikani , annoin mennä puheiden läpi kovien.


Viimeinen piste kun tuli, tajusin että nyt menetän jotakin tärkeää. Mun ja jeren on hyvä näin, saimmepahan kokea toisistamme jotakin.
Ei ole paha maku suussa mutta hetken eläen siinä toivossa, että palaisimme yhteen. Minun oli pakko pistää piste ja luopua siitä toivosta.
Nyt elämä jatkuu, mutta kaikki eivät mene elokuvan käsikirjoituksen mukaan.
Isoin pala kaikessa, on Charlotta menetti aivan upean isä hahmon.
Nyt voin jo paljon paremmin kuin ensimmäisinä päivinä.
Meillä on asiat laitettu rullaamaan.
Charlotan ja mun elämässä tapahtuu todella isoja muutoksia. Päätin että lähdemme tämän vuoden lopulla helsinkiin.
pysyvästi. Sielä on se mitä me tarvitsemme. Fresh start, koulu ja kavereita.
Iso askel tämä meille on, mutta paras päätös tähän mennessä.



4 kommenttia :

  1. Anonyymi9/08/2014

    Pitäisi naisena osata lähteä suhteesta, jossa mies alistaa naista. Mulla on niin saman kaltaisia suhteita ollut, mutta välittääkö toisesta niin paljon että ei voi suhdetta lopettaa? !.
    Harmittaa, että suhteenne Jeren kanssa päättyi, mutta olet vielä nuori ja jokin päivä löydät rakkaan rinnallesi: )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi9/08/2014

      Sehän siinä onkin kun juuri ne alistavat miehet saavat naiset rakastumaan itseensä ja pitkään näissä suhteessa olevat naiset vain valitettavasti alkavat itsekkin sortua nostamaan nyrkkiä. Toivottavasti et ole sellaiseen sortunut koska se jättää jälkjet myös lapseen, vaan pidät oman arvosi alistavien miesten kanssa jos sellaisia vielä kohtaat. Kaikkea hyvää sinulle :)

      Poista
    2. Valitettavasti kerran olen alistunut miestä lyömään, mutta charlotta ei ollut silloin maailmassa. En lapseni ympärille tahdo tuoda, väkivaltaa.
      Mutta niin kauan suhteessa olleena , jossa kutistettiin, heiteltiin ,lista on pitkä.. mitä tästä opin? Se ihminen joka alistaa naista on sairas.

      Poista
  2. Anonyymi12/05/2014

    missä päin helsinkiä asut?

    VastaaPoista

Muistathan pitää kommenttisi asiallisena :)
Törkeyksiä ei julkaista blogiin